İSTANBUL ÇATALCA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçe Nakil Komisyonu İşlemleri ve İstenen Belge Listesi

Temel eğitimden ortaöğretime geçiş kapsamında yapılan 2.Nakil döneminin sonuçları 24.08.2020 tarihinde açıklanacaktır. Yerleştirme ve nakil döneminde herhangi bir ortaöğretim kurumuna yerleşemeyen öğrenciler 24-26 Ağustos tarihleri arasında ilçe nakil komisyonlarına başvuru yapacaklardır.
İlçe Nakil Komisyonu İşlemleri ve İstenen Belge Listesi

   2020- 2021 Eğitim Öğretim Yılı Temel eğitimden Ortaöğretime geçiş kapsamında 2. Nakil sonuçları 24 Ağustos Pazartesi günü ilan edilecektir. Lgs Yerleştirme İşlemleri sonucunda herhangi bir yere yerleşemeyen öğrenci başvuruları 24-26 Ağustos tarihlerinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzde Nakil Başvuru Kabul Birimi tarafından alınacaktır.    

 

İlçe Başvuru Kabul Birimine Kayıt için İstenen Belgeler 

 

1-  Başvuru formu ( Nakil Başvuru Kabul Birimi tarafından verilecek)

 

2- Öğrenciye ait Nufüs Cüzdan fotokopisi 

 

3- İkametgah belgesi 

 

4- Varsa LGS Sınav Sonuç belgesi

 

5- 8. Sınıf Karne fotokopisi 

 

6- Açık Lise öğrencisi ise Öğrenim Durum Belgesi ( Transkript, Tasdikname)

 

7- İlköğretim programını tamamlayan özel eğitim ihtiyacı olan öğrencilerden kaynaştırma yoluyla eğitim alacak öğrenciler için Geçerli Engelli Sağlık Kurulu Raporu/ Çocuklar için Özel Gereksinim Raporu(ÇÖZGER)

Cumhuriyet Meydanı, Çatalca Hükümet Konağı, ÇATALCA/İSTANBUL - 0212 789 10 08

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.