İSTANBUL ÇATALCA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlama İşlemleri

Sözleşmeli Öğretmenlerin Göreve Başlama İşlemleri

2021 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik için İlçemiz eğitim kurumlarına ataması gerçekleşenlerin öğretmenlerin görevlerine başlamaları için 06/09/2021 tarihinden itibaren aşağıda belirtilen evraklar ile birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Öğretmen Atama Bölümüne bizzat teslim etmesi gerekmektedir.

  1. Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği.
  2. Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/ Pedagojik Formasyon Eğitim Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
  3. Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi
  4. Pedagojik Formasyon Belgesi
  5. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
  6. Mal Bildirimi Beyanı (Formu indirmek için tıklayınız)
  7. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
  8. Askerlik Durum Belgesi.
  9. Kimlik Fotokopisi
  10. Adli Sicil Kaydı
  11. Elektronik Başvuru Formu (Mülakat ve Okul Kurum tercihli olan)

 

 Not:İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.

Cumhuriyet Meydanı, Çatalca Hükümet Konağı, ÇATALCA/İSTANBUL - 0212 789 10 08

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.